Lite om malm ...

Jag skrev ihop en liten kort historia om järnmalm på min egna nyskapade blogg (Hyttdoktorn) bara för att komma igång lite där. Gå gärna dit och läs. Jag kommer nog att göra en variant på malmbeskrivning senare som jag lägger in i denna blogg vad det lider men ni får en förhandstitt om ni testar nya länken.

Det finns en del saker som jag fått lust att skriva om som inte riktigt passar in vad det gäller Försök på Nya Lapphyttan så jag fixade en egen blogg. Det var en hel del fix och trix för att få det att fungera men nu verkar det se ut som det går. Där kommer det säkerligen att hamna en del saker som rör gammal järnframställning så jag kanske hänvisar dit ibland.

/Bosse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0